FAQ / Vragen

Veel gestelde vragen

Betalingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij V.Z Creatief ?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Overschrijving, Klarna, Creditcard etc.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via onze provider Mollie en de Rabobank.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. iDeal, Paypal, Klarna, Bancontact, etc... betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van V.Z Creatief.

Kan ik met iDeal betalen?
Ja, je kunt met iDeal betalen. iDeal is het eenvoudig betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.

Kan ik met Creditcard betalen?
Ja, u kunt bij ons met creditcard betalen.

Kan ik op factuur betalen?
Ja, achteraf betalen via Klarna is nu mogelijk. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je de factuur, die je via Klarna ontvangt betalen. Achteraf betalen is alleen in Nederland mogelijk.

Verzendingen

Wat kost de verzending?
Verzending bij V.Z Creatief kost € 7.50 binnen Nederland,
Voor Belgie en Duitsland betaald u € 9.25
Bij bestellingen boven de € 75,00  is uw levering gratis

Kan ik mijn bestelling ook afhalen ?
Jazeker, dit is mogelijk dit is in Zwolle (NL) echter alleen op afspraak.

Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem.

Waarmee mijn bestelling verzonden?
Al onze zendingen gaan via Post NL of DHL.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code op je e-mail. Wanneer je bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang je geen Track&Trace code.

Mijn zending is na ontvangst van track trace code na 72 uur nog niet gearriveerd wat nu ?
Niets aan de hand, je hebt je bevestiging van verzending in je e-mail gekregen dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan en PostNL niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces van PostNL, je pakketje wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heb je je order na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt je graag verder.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Zie hiervoor ons retourbeleid

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 21 dagen na ontvangst van je retourzending.

Kosten retourneren
Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. 

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op info@vzcreatief.nl

Overige vragen…
Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar info@vzcreatief.nl. Wij beantwoorden elke vraag binnen 48 uur!